Thursday, July 12, 2012

Impians

Aku punya impian.untuk 5 tahun mendatang.

Stable career and financial
Ini sangat penting bagi aku.Cuma aku harap,bila aku jadi ketua/bos mungkin satu hari nanti,aku akan jadi bos yang layan anak buahnya dengan komunikasi yang baik.Marah cara terhormat.Risiko menjadi ketua/bos,kau akan dibenci orang.Tapi dalam kehidupan bak kat Prof Muhaya,jangan terlalu fikir

“Nanti apa orang kata”

Sebaliknya fikir,

“Nanti apa Allah kata”.

Insyaallah jiwa tenang.hmm..menarik

.....
..
.

Hidup ini kalau kau rasa tak mampu nak berbudi,sekurang-kurangnya kau jangan bersifat keji.Baki usia kita tak lama,kalau kau berusia 20an,kau aku cuma ada 30/40 tahun lagi untuk hidup atau lebih singkat.

“Tujuan hidup kita menuju  Allah – Prof Dr Muhaya”

Dan,

Kalau ditakdirkan aku jadi suami/bapa.Aku harap aku boleh jadi suami/bapa yang penyayang dan dapat spend masa dgn keluarga. Pemerhatian aku,kenapa anak muda sekarang dikatakan kurang ajar,teruk dsb.Punca ketara,kurang perhatian,bimbingan ibu bapa.

Ye,cakap memang mudah kan selagi sendiri tidak alami.

Well done is better then well said.

Impian lain-lain biarlah rahsia bak kata Siti

10.15am/11/7/2012 .Save in notepad,paste to blog

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...