Tuesday, September 20, 2011

Minggu terakhir

Ini minggu terakhir.

Minggu terakhir aku lihat senyuman ketua-ketua jabatan,ketua divisyen,leader dan staff yang lain.

Minggu terakhir aku mendengar suara Manager memekik dipagi hari.Lalu tersenyum setelah itu.Best betul manager macam ni.

Minggu terakhir aku dan rakan seJabatan bergurau,bersinis senda

Minggu terakhir aku makan di kantin staff dengan nilai makanan yang cukup murah.

Minggu terakhir aku mengemas ruang jabatan sendiri

Minggu terakhir aku lihat senyuman akak yg berusia 40an,abang-abang yang berusia 30an yang gigih bekerja demi mencari rezeki tambahan untuk keluarga.

Minggu terakhir diusik lelaki lembut ditempat kerja.

Minggu terakhir aku beramah mesra dengan pelanggan dan minggu terakhir untuk segala-galanya berkaitan dunia retailing aku disini.

Minggu terakhir untuk tersenyum melihat Store Manager usha staffnya bekerja.Pandangan bermakna tu.

Berat hati pergi,tapi harus demi mencari masa depan yang lebih baik.Korang memang cool! saluteeeeeee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...