Thursday, February 10, 2011

Gemar

Tangan jenis angkat kayu balak,kayu getah dan sebagainya
Rojak bukan sebarang rojak.rojak sedap makan jangan tak ajak.ey ceyh.
Walaupun menyedari rokok adalah faktor penolakan gadis-gadis Asia kepada jejaka tempatan untuk dijadikan pasangan mereka,aku masih tetap seorang perokok.Kaitan rokok dengan penolakan ini mungkin berpunca daripada bau,asap berbahaya mahupun bahaya kepada kesihatan.

Tapi itu semua tidak sikit pun membuatkan aku gagal dalam memikat mana-mana gadis.Bak kata pepatah,di mana ada rokok,disitu ada asthray-nya.

Yang masih jadi persoalan sekarang ini,KENAPA AKU MASIH BERJAGA??!

Jenis tidur sekejap-sekejap ini bukan pilihan aku.Sebab kesannya bila menjelang subuh. Dia punya menangkap part mata,menjadikan aku seolah-olah Pan Asian.sepet la kiranya.Lingkaran khatulistiwa hitam mengelilingi bumi.

Ah.memang sukar jadi seorang penagih Nescafe tegar.heh

Rojak.

Rojak berkuah kacang seperti gambar diatas memang kegemaran masa menjalani latihan industri.Dia punya sedap,kira boleh order 3-4 kali sekali makan.Tapi aku order satu je.hehe.gila apa makan rojak banyak-banyak.Tapi sekali ngap,memang tak perasan dah abis.Rasa nak marah orang sebelah

"Siapa pulak habiskan rojak aku ni!" .

OK,Sebenarnya aku perlu bangun awal.Memandangkan aku masih berjaga,jadi aku hapdet secara rawak.Nak menulis ni pun perlukan kreativiti.Tapi pepagi buta macam ini kreativiti memang aku tolak tepi. kah kah kah

Selamat Pagi Malaysia.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...