Monday, February 21, 2011

Wayang

Aku berkesempatan untuk menonton wayang hari ini.er,maksud aku semalam memandangkan jam sudah 2.28 pagi.Perancangan yang mudah.Rancang,pergi.Ye,aku suka cara ini.

Jadi wayang ini banyak pula cerita yang ada .Tapi ini adalah yang terbaru dan best.kot.Cerita yang dipilih pasti cerita aksi yang mencelikkan mata.Ok,aksi ada dua.Ini aksi yang tembak-menembak,terbang dsb.

Aku dan si rakan ini memilih.The Mechanic.

Bila bercakap tentang tajuk,terlintas terus dalam fikiran cerita tentang seorang Mekanik yang mungkin akan ada aksi aksi stunt menarik.DASYHAT!. Tapi andaian hanyalah andaian,ia berkisarkan seorang pembunuh upahan yang sangat extreme,hebat bermain senjata dan lasak.Terperangkap dalam permainan orang yang mengupahnya untuk membunuh sendiri mentor dia dalam kerjaya tersebut oleh salah seorang rakan mentornya.Menarik,aku bagi 4/5 bintang.Lagi satu bintang aku simpan supaya boleh digunakan untuk rate filem lain.


Sanctum

The Mechanic

No Strigs Attached
Ashton Kutcher dan Natalie Portman.Tidak digalakkan bagi dewasa belasan tahun.Betul,sebab aku dah tengok.hehe

Lokasi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...